Wednesday 10 April 2019

Hoe maak je een aangepast e-mailadres voor een domein met Gmail

Gmail is de meest beveiligde e-mailsite die mogelijk wordt gemaakt door Google en introduceert nu een nieuwe functie, zoals het toevoegen van een domein, of wordt lid van uw hele bedrijfsorganisatie van over de hele wereld op één platform via G Suite. Veel bedrijfsorganisaties of bedrijven willen een uniek geheel merk dat hun onderscheidbaarheid specificeert. Google respecteert elke afzonderlijke visie van openbare en grote bedrijven. Voor hen introduceert het een nieuwe functie van zelfdomein: u kunt een cutom-domein-e-id maken met uw bedrijfsdomeinnaam. Op dit moment heeft je account (abc @ gmail) maar na het bezetten van het domein zou het zijn (abc @ yourcompanyname). Tal van bedrijven gebruiken nu hun eigen naam als domein. Je kunt je ook bij je naam voegen, maar er is een vraag, is je geest dat hoe kan ik dit toevoegen, verspil je tijd niet aan het denken gewoon op te nemen met Contact Gmail-ondersteuning voor het bezetten van volledige informatie of twijfel daarover. Of je kunt ook een aantal stappen achterna rennen om je bestemming te bereiken.

Stappen om het aangepaste e-mailadres van het domein te maken:


  • Open uw zoekmachine en voer het webadres ‘admin.google.com’ in.
  • Voer hier uw account en wachtwoord in.
  • Na het inloggen zal het laten zien dat je geen account hebt bij Gsuite.
  • Rechterkant van deze regel. Er is een optie “Meer informatie”, selecteer deze.
  • Nu wordt u doorgestuurd naar het Gsuite-venster.
  • Er worden tien tips gegeven op die pagina. Lees het aandachtig.
  • Op deze pagina verschijnen twee opties “aanmelden” of “start krijgen”.
  • Kies een optie.
  • Maak stap voor stap nieuwe account.
  • Het vereist uw bedrijfsnaam, adres, land, uw domeinnaam die u wilt hebben, het aantal mensen dat u wilt hebben voor uw organisatie (maximaal aantal mensen dat hiermee verbonden wordt).
  • Maak na het voltooien van alle stappen een sterk wachtwoord.

Hoe kan ik een andere persoon toevoegen aan uw domein e-mailadres:


  • Na het maken van een account met uw domeinnaam.
  • Open de webpagina ‘admin.google.com’.
  • Voer uw account en wachtwoord in. Hier kunt u de hoofdpagina zien.
  • Bepaald aantal opties daar beschikbaar. De eerste optie is “Gebruiker toevoegen”.
  • Klik erop. Aan de rechterkant van de pagina ziet u hier het symbool “+”. Klik Het.
  • Hier vraagt het uw werknemersgegevens.
  • Vul alle details in en maak de accountnaam met uw domeinnaam die al in dat venster verschijnt.
  • Maak hier een wachtwoord voor.
  • Voeg nu één werknemer toe, als u er meer dan één wilt toevoegen, herhaal dan hetzelfde proces op dezelfde manier.
De bovenstaande beschrijving aanpak is voldoende om uw eigen domein te creëren. Het proces uitleggen is niet zo eenvoudig als het lijkt te zijn. Schaam je niet als je bovenstaande stappen of zorgen over deze agenda niet haalt. Neem contact op met Gmail klantenservice nummer Belgie +32 63680276 die altijd beschikbaar is (24 * 7 uur) om u volledig te helpen en u kunt hier uw twijfels en problemen stellen.

source